چرا لذت جنسی همزمان دشوار است؟

مشکل زن برای رسیدن به لذت در رابطه‌جنسی

تا دهه شصت میلادی، متخصصین کمی قادر به درک آن بودند. یک تصور عمومی وجود داشت که همه زنانی که فعالیت جنسی دارند باید بتوانند صرفنظر از پیش‌نوازی، در نتیجه رابطه‌جنسی به ارگاسم برسند، اما در اواخر دهه شصت، دو خواننده یک مجله بریتانیایی مخصوص زنان نشان دادند که بیشتر زنان نمی‌توانند فقط از طریق رابطه‌جنسی به تنهایی به اوج لذت برسند.

این یافته ها تقریباَ توسط حرفه پزشکی نادیده گرفته شد. اما در سال ۱۹۷۶، یک محقق روابط‌جنسی در امریکا تحقیقی انجام داد که دقیقاً نتیجه‌ای مشابه را نشان می‌داد. جالب است که یافته‌های او دشمنی عجیبی در ایالات متحده ایجاد کرد؛ تاجایی که آن محقق بالاخره تصمیم به ترک امریکا گرفت!

حال اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، برای زن دست یافتن به لذت همزمان با مرد بسیار دشوار است، مخصوصاً اگر قادر به رسیدن به اوج لذت با رابطه‌جنسی به تنهایی نباشند.

مشکل زمانبندی اوج‌ لذت در مردان

حتی اگر زنی بتواند با رابطه‌جنسی به تنهایی به اوج لذت برسد، این سوال پیش می‌آید که آیا مرد می‌تواند زمان انزال خود را با زمان لذت همسرش هماهنگ کند؟ متاسفانه، مردان جوان‌تر به هیچ عنوان قادر به زمان‌بندی اوج لذت خود نیستند، بویژه اگر دچار مشکل انزال زودرس باشند. علاوه بر این، خیلی از مردها هم اصلاً دوست ندارند برای انزال خود زمان تعیین کنند!

چطور به لذت همزمان برسید

برای بسیاری از زوج‌ها لذت جنسی همزمان اتفاق نمی‌افتد، حداقل به صورت مرتب. خیلی از آنها این مسئله را می‌پذیرند و اگر هر دو آنها از این مسئله راضی باشند، خوب این خیلی خوب است.اما اگر واقعاً دوست دارید که اوج لذتتان همزمان اتفاق بیفتد، باید بگوییم که امکان‌پذیر است.

نکات زیر می‌تواند در این زمینه کمکتان کند :

1 - زن باید مطمئن شود که قادر به لذت بردن از طریق رابطه‌جنسی هست

اگر برای مدتی روی آن کار کرده‌اید، همیشه رابطه‌ای عاشقانه و صمیمی با هم دارید، و محیط معاشقه‌تان آرام و به دور از استرس است، این کار آنقدرها هم سخت نخواهد بود.

2 - از مزایای لذت جنسی چندگانه بهره ببرید

اگر زن یاد گرفته باشد چطور به چند اوج یا ارگاسم برسد، همزمانی آسان‌تر خواهد شد. چرا؟ زیرا مرد «هدف»‌های بیشتری خواهد داشت. به عبارت دیگر، اگر مرد در مرتبه اولی که زن می‌خواهد به لذت برسد قادر به انزال نبود، می‌تواند در مرتبه دوم، سوم و یا چهارم زن، انزال داشته باشد. البته توانایی رسیدن به لذتهای چندگانه در زنان جوان چندان متداول نیست. اما با بالا رفتن سن، زنان این مهارت را یاد می‌گیرند. به همین دلیل است که برای زوج‌هایی که سال‌های زیاد در کنار هم بوده‌اند، رسیدن به لذت همزمان بسیار ساده‌تر خواهد بود.

3 - مطمئن شوید که مرد بتواند زمان‌بندی لذت خود را یاد بگیرد

البته این ممکن است سالها طول بکشد. اما با بالاتر رفتن سن، تمایل آقایان برای یاد گرفتن این مهارت بیشتر می‌شود. مردان ۵۰-۴۰ ساله زیادی هستند که می‌توانند ساعت‌ها به عشق‌بازی بپردازند و بعد زمانی که زن آماده است، انزال داشته باشند.

آخر اینکه...

لذتهای همزمان خیلی، مخصوصاً بین جوانان، متداول نیست. به همین دلیل اصلاً نیازی نیست که آن را خیلی سخت بگیرید. اما اگر شما و همسرتان واقعاً اصرار به لذت بردن از لذت همزمان دارید، این کار امکان‌پذیر است اما نیاز به تمرین زیاد و یک تصمیم قاطع دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد